×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید

En

جمعه 27 مهر 1403

شهردار سنندج روز خبرنگار را تبریگ گفت

شهردار سنندج با صدور پیامی 17 مرداد ماه روز خبرنگار را تبریک گفت.

شهردار سنندج روز خبرنگار را تبریگ گفت

  • 1403/05/17 - 06:37
  • - تعداد بازدید: 154
  • - تعداد بازدیدکننده: 154
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zc3

شهردار سنندج؛ روز خبرنگار را تبریگ گفت

شهردار سنندج با صدور پیامی 17 مرداد ماه روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج، ۱۷مردادماه، یادآور زحمات و تلاش‌های مجدانه انسان‌های سخت کوش و خستگی ناپذیری است که در کسوت خبرنگاری، رسالت خطیر آگاهی بخشی را پذیرا شده و به مدد دانش، خبرگی و فراست، جامعه را در مسیر پویایی، پیشرفت و آبادانی رهنمون می‌سازند.

تحقق جامعه پویا جز به مدد روشنگری و اطلاع‌رسانی اصحاب رسانه صورت نمی‌گیرد خبرنگاران به حق، صدای رسای یک جامعه هستند و نقش خبرنگاران متعهد و دلسوز به عنوان طلایه داران جبهه آگاهی و بصیرت نقشی مهم و حیاتی است به بیان دیگر، خبرنگار را می‌توان نبض تپنده جامعه‌ای دانست که نقشی فراتر از اطلاع‌رسانی را برعهده دارد و رسالتش ثبت رویدادها و کمک به بسط گردش آزاد اطلاعات براساس اصول اخلاقی و مردم سالاری است.

بدون دوربین‌ها، قلم‌ها و دلسوزی‌های صاحبان رسانه کارهایی که انجام می‌‌شود تثبیت نخواهد شد در سایه زحمات خبرنگاران است که لحظه‌ها ماندگار، حفظ و در اختیار افکار عمومی قرار می‌گیرد و نقش‌آفرینی اصحاب رسانه در توسعه همه جانبه و رفع مشکلات و معضلات شهری بی‌بدیل است.

بدون ‌شک نهاد مردمی شهرداری نیازمند تعامل آحاد جامعه به ویژه اصحاب رسانه به عنوان چشم بینا و گوش شنوای مردم است و این موجب مباهات و غرور است که مجموعه شهرداری از تعامل سازنده خبرنگارانی فهیم، ارزش‌گرا،‌ آزاداندیش و حقیقت‌جو برخوردار است. ضمن تبریک 17 مرداد ماه روز خبرنگار به همه تلاشگران این عرصه از دادار هستی برای همه مجاهدین و تلاشگران عرصه خبر توفیق و تداوم تلاش مخلصانه و سعادت و سر افرازی و سربلندی را خواستارم.

 

سیدانور رشیدی

شهردار سنندج

  • گروه خبری : رسانه و ارتباطات
  • کد خبر : 981
کلمات کلیدی
شیرین مرادی
خبرنگار

شیرین مرادی

تنظیمات قالب